Wykorzystanie potencjału reklamy w Internecie daje wielkie możliwości praktycznie wszystkim branżom. Zwiększenie grupy potencjalnych klientów, pojawienie się reklamy na pierwszej stronie, czy reklamy celowane do konkretnych grup klientów, to dopiero początek.

  Pierwsza strona w Google
Pierwsza strona w wyszukiwarce Google to cel wszystkich właścicieli stron internetowych. Dlatego tak ciężko go osiągnąć. Przy pomocy kampanii reklamowej linków sponsorowanych Informacja o Twojej stronie znajdzie się na pierwszej stronie wyszukiwarki, bez problemów, bez czekania.
  Natychmiastowy efekt
Efekt kampanii reklamowy widoczny jest natychmiast po uruchomieniu kampanii reklamowej. To proste. Uruchamiamy kampanię i potencjalni klienci praktycznie natychmiast zaczynają zjawiać się na Twojej stronie. Możesz więc liczyć na szybki rezultat swojej strony.
  Ściągamy tylko zainteresowanych klientów
Nasza kampania stworzona jest w sposób, który na Twoją stronę nakieruje osoby zainteresowane słowami kluczowymi powiązanymi z Twoim biznesem, a więc i bardziej zainteresowanym Twoim produktem.
  Ściśle określony obszar geograficzny
Reklamy będą wyświetlały się tam, gdzie zostały zaplanowane. Reklama wyświetlana tylko twoim województwie, czy też mieście jest osiągalna już dziś.
  Opłata za kliknięcie, a nie wyświetlenie
Specyfika tej reklamy polega na tym, że koszty reklamy liczą się dopiero za kliknięcie w nią, a nie wyświetlenie. Jeśli więc Twoja reklama wyświetli się milion razy, i kliknie w nią jedna osoba, to znaczy, że zapłacisz za jedno kliknięcie.
  Olbrzymia liczba odbiorców
Z wyszukiwarek internetowych korzysta około 15,8 miliona polaków i ponad milion osób na całym świecie, to nie jest grupa, którą można zignorować w budowaniu pozycji firmy.
  Obecność Internecie do podstawa
Może to nam się podobać, lub nie, ale Internet jest medium o olbrzymiej sile perswazji. Polacy coraz częściej podejmują Swoje decyzje zakupowe w oparciu o informacje zawarte na witrynach WWW. Pytanie, czy stać Cię na tę nieobecność ?!?
  Kontrolujesz koszty reklamy
Wybierając budżet reklamy możesz określić górną granicę dziennych wydatków na reklamę. Masz więc całkowitą kontrolę nad kosztem Swojej kampanii reklamowej. To nowość w porównaniu do kampanii w innych mediach, gdzie za konkretną usługę musisz wysupłać ustaloną sumę. Tutaj to Ty możesz ustalić koszt reklam, a my będziemy się tego trzymać.
  Reklama za granicą
W linkach sponsorowanych Google najlepsze jest to, że nie musisz ograniczać się tylko do Polski, czy naszego języka. Jeśli marzysz o rozwinięciu biznesu poza granice Naszego kraju to jest opcja dla Ciebie. Nasze reklamy mogą być wyświetlane w ponad 150 krajach, w ich językach narodowych, lub innych.