W treści tego artykułu postaramy się wyjaśnić Ci, dlaczego warto skupić Swoją uwagę na ruchu użytkowników Twojej strony i do czego właściwie jest to potrzebne. Pomiar ruchu użytkowników strony internetowej możliwy jest dzięki narzędziom analitycznym Google i umożliwia nam statystyczne ujęcie zachowań użytkowników Twojej strony internetowej. Dzięki tym czynnościom możemy uzyskać wiele cennych danych, których właściwa interpretacja pomaga nam podejmować właściwe decyzje nie tylko w obszarze strony internetowej. Poniżej przedstawiamy kilka zalet pomiaru ruchu użytkowników witryny internetowej.



Preferencje użytkowników Twojej strony

Odwiedzając twoją stronę jej użytkownicy poprzez kliknięcia i przeglądanie treści informują Cię o swoich preferencjach. Dzięki pomiarom ich ruchu jesteśmy w stanie dowiedzieć się, czego oczekują i tak zmienić zawartość strony, aby była jak najbardziej zbliżona do ich oczekiwań.

„Badając preferencje użytkowników Twojej strony jesteś w stanie poprawić jej treść i dostosować ją do ich oczekiwań.”

 

Tworzymy stronę internetową aby osiągnąć jakiś cel.

Inwestując w stronę oczekujesz konkretnych korzyści. Bez względu na to, czy liczysz na raptowny wzrost sprzedaży, przekazujesz informację o swojej firmie czy też stronę traktujesz jak główny rynek zbytu dla swoich towarów, jedno jest pewne: jeśli nie posiadasz narzędzi do pomiaru efektywności twoich działań, to nie wiesz, czy twoje założenia zostały osiągnięte. Ustalenie właściwych celów marketingu internetowego jest kluczowe dla osiągnięcia wyżej wymienionych założeń. Dzięki odpowiednio dobranym celom możemy ustalić właściwy kierunek rozwoju strony internetowej i zadbać o odpowiednie tempo koniecznych zmian. Jeśli nie ustalimy celów marketingu internetowego, tego w jakim kierunku należy zmienić stronę i tego jak nam się udało możemy się tylko domyślać.

„Stosując odpowiednio dobrane techniki mierzenia osiągniętych celów umożliwiasz sobie sprawdzenie opłacalności swojej inwestycji.”


Analiza ruchu użytkowników strony, to ważny element pracy nad kampanią reklamową.

Wydając pieniądze na kampanię reklamową oczekujesz zwrotu poniesionych nakładów wraz z zyskiem z kampanii. Reklama internetowa pozwala Ci bezpośrednio przełożyć nakłady na reklamę na sprzedaż, czy też pozyskanie nowych namiarów. Aby kampania reklamowa mogła być skuteczna potrzebujesz skutecznej strony internetowej. Dlatego proponujemy łączenie pracy nad kampanią reklamową z poprawą użyteczności i działania strony internetowej. Kluczem jest tutaj dostosowanie merytorycznej i graficznej zawartości strony do wymogów jej użytkowników. Kolejnym ważnym elementem jest dostosowanie treści kampanii reklamowej do działania strony. Jeśli kampania reklamowa działa dobrze i generuje duży ruch na stronie, to warto pochylić się nad samą stroną i pozmieniać elementy strony tak, aby była jak najbardziej spójna z treściami przekazywanymi w reklamie. I odwrotnie, jeśli strona działa dobrze i generuje odpowiedni ruch trzeba skupić się na kampanii reklamowej. Jeśli nie możemy zmierzyć ruchu na stronie, to tak naprawdę nie wiemy, który element wymaga poprawy.

„Kampania reklamowa i zawartość strony są ściśle związane. Zapewnij właściwą efektywność Swojej stronie, aby przeprowadzić skuteczną kampanię reklamową.”


Klient musi chcieć!

Z naszego doświadczenia wynika, że regularny kontakt z Klientem pozwala odnaleźć nowe nisze dla przyszłej kampanii reklamowej. Bezpośredni kontakt podniesie Twoje zaangażowanie w tworzenie strony, a nas zapewni, że spełniamy Twoje oczekiwania. W natłoku codziennych spraw da nam to motywację i pomysły do pracy nad kolejnymi elementami strony, a tobie umożliwi podjęcie kluczowych decyzji w trakcie spotkania. Z naszego doświadczenia wynika, że to na takich spotkaniach zapada większość decyzji klienta, dlatego jest to kluczowy element współpracy nad ulepszaniem strony.

„Spotykamy się regularnie, rozmawiamy o efektach naszej pracy i planujemy działania na przyszłość. To daje nam motywację do pracy, a Tobie da pełną kontrolę.”