Internet jest podstawowym instrumentem wyszukiwania ofert turystycznych. Już 66% badanych internautów deklaruje, że dokonuje rezerwacji związanych z wyjazdami turystycznymi przez Internet. Rynek usług turystycznych w Polsce to już 4,7 mld dolarów rocznie, z dynamicznie rozwijającym się segmentem usług turystycznych rezerwowanych za pośrednictwem Internetu. Największe firmy rynku turystycznego już dawno postawiły na sprzedaż przez Internet. Prawidłowo stworzona i wypromowana strona może stać się istnym eldorado dla jej właściciela.

 


W tworzeniu reklam koncentrujemy się na podniesieniu liczby Twoich klientów.

Pracując nad naszymi kampaniami reklamowymi skupiamy naszą uwagę na kilku kluczowych czynnikach:

  • stworzeniu skutecznej kampanii reklamowej, która wygeneruje odpowiedni ruch na stronie;
  • analizie ruchu użytkowników strony internetowej;
  • ciągłej pracy nad poprawą skuteczności kampanii reklamowej w powiązaniu z wynikami strony internetowej.
„Jeśli Twoja reklama generuje ruch na stronie, lecz nie wpływa znacząco na wzrost liczby klientów, warto pomyśleć nad poprawą zawartości strony. Jeżeli natomiast Twoja strona internetowa działa poprawnie, nasza kampania reklamowa przyczyni się do zwiększenia liczby jej odwiedzin.”


Nasze reklamy sprowadzą odpowiednich ludzi w odpowiednie miejsce.

Dzięki specyfice reklamy internetowej osoby sprowadzone na stronę internetową ściśle odpowiadają wymaganiom naszych klientów. Osoby szukające ofert turystycznych w sieci próbują odnaleźć odpowiadające ich wymaganiom propozycje turystyczne. Zwykle sprowadza się to do poszukiwania w sieci jednego lub kilku elementów z ofert biur podróży. Oto podstawowe kryteria wyszukiwania:

  • kierunek podróży, np. Paryż, Wyspy Kanaryjskie, czy Ameryka południowa;
  • termin i długość wyjazdu;
  • opisowe elementy oferty, np. last minute, All inclusive, czy tanio.

Tworząc nasze kampanie reklamowe koncentrujemy się na tym, by nasze reklamy odnosiły się do powyższych podziałów. Dzięki temu możemy skierować użytkowników Internetu na konkretne strony twojego serwisu, które zawierają informacje, których poszukiwał.

„Osoba poszukująca wczasów last minute na Rodos zostanie skierowana na stronę Twojego serwisu oferującą wczasy na tej właśnie wyspie.”

 


Sprzedaż oferty turystycznej może odbywać się również po odwiedzeniu Twojej strony.

Dzięki działaniom remarketingowym możemy przypominać potencjalnym klientom o Twojej ofercie turystycznej. Osobom, które znalazły się na Twojej stronie będą jeszcze przez miesiąc wyświetlać się reklamy z propozycjami turystycznymi. Jeśli więc komuś spodobała się Twoja oferta, ale nie podejmie decyzji o wyjeździe przy pierwszej wizycie, nasze reklamy będą mu o niej przypominały.

„Remarketing umożliwi wyświetlanie Twojej oferty użytkownikom Internetu jeszcze przez miesiąc po odwiedzeniu Twojej strony.”