Reklama internetowa jest doskonałym rozwiązaniem dla medycyny estetycznej i kosmetologii. Specyfika tych branż daje duże możliwości poszukiwania klienteli w Internecie. Jednocześnie reklama internetowa posiada zalety, które dla medycyny estetycznej otwierają prawdziwą skarbnicę możliwości.

W tekście poniżej przedstawiamy kilka głównych zalet reklamy internetowej skierowanej dla branży medycyny estetycznej i kosmetologii. Staraliśmy się w nim ukazać kilka faktów związanych z reklamą internetową w celu zaprezentowania Ci możliwości, jakie drzemią w tej reklamie oraz Twoich potencjalnych korzyści. Może dzięki temu w przyszłości nabierzesz ochoty do skorzystania z naszych usług?


Zacznij nowy łańcuch znajomości.

W tej branży utrzymanie usatysfakcjonowanej klientki jest nie lada wyzwaniem. Zadowolona z  luksusowego wyposażenia i przyjaznego przyjęcia klientka z chęcią podzieli się dobrą nowiną z koleżankami. Ten prosty mechanizm pozwala wielu gabinetom na godne utrzymanie i rozsądny rozwój. Jedynym mankamentem tego mechanizmu jest fakt, że liczba koleżanek zadowolonej klientki jest zwykle ograniczona. Istnieje więc limit, który nie pozwala Ci przekroczyć pewnego progu rozwoju.

„Reklama internetowa pozwala na pozyskanie nowych klientek, które umożliwią Ci rozpoczęcie kolejnego łańcucha zadowolonych nabywców.”


Medycyna estetyczna i kosmetologia - idealne branże dla reklam w Internecie.

Poniżej pragniemy wyjaśnić, dlaczego uważamy, że reklama internetowa jest optymalną formą promocji dla branży medycyny estetycznej i kosmetologii. Faktem jest, iż nakłady poniesione na kampanię reklamową muszą z nawiązką zostać odzyskane poprzez korzyści z niej osiągnięte. Sprowadza się to do dwóch rodzajów produktów, które możemy reklamować za pomocą linków sponsorowanych. Pierwsza ścieżka opisuje sytuację, gdy poszukujemy klientów, z którymi będziemy prowadzili długoletnią współpracę i w ten sposób po jakimś czasie zwróci nam się nakład poniesiony na reklamę. Druga ścieżka, to przypadek, gdy marża uzyskana z jednej sprzedaży produktu lub usługi jest wystarczająco wysoka, aby pokryć koszty reklamy i zapewnić zysk firmie. Oferta salonów piękności spełnia obydwa warunki, a nawet przy niektórych usługach je łączy.

„W reklamę internetową warto zainwestować, gdy zysk jest wystarczająco duży przy sprzedaży jednorazowej usługi lub gdy pierwsza sprzedaż może przerodzić się w serię kolejnych usług.”

 

Reklamować możemy wszystko.

Reklama internetowa może objąć wiele usług naraz. Nie musisz już wybierać spośród najważniejszych dla Ciebie tematów. Mało tego, zachęcamy do realizowania kampanii reklamowej w wielu wątkach. Dzięki temu być może dowiesz się, na co jest największe zapotrzebowanie i zdecydujesz się rozszerzyć Swoją ofertę w tej dziedzinie.

„Reklamą w internecie możesz objąć wszystkie Swoje usługi lub tylko jedną z nich. Wybór należy do Ciebie.”


Precyzyjny dobór grup użytkowników i kierowanie ich na właściwe strony.

Nasze kampanie reklamowe pozwalają na bardzo precyzyjne wyłowienie osób zainteresowanych konkretną oferowaną przez Ciebie usługą. Do osiągnięcia tego celu posługujemy się wyselekcjonowanymi słowami kluczowymi, które internauci i internautki wpisują do wyszukiwarki Google. Nasze reklamy pokazują się tylko tym osobom, których wyszukiwania i treść przeglądanych stron będą zgodne z naszymi założeniami. Dzięki tym działaniom możemy wśród tłumu internautów wyłowić osoby zainteresowane np. kuracją cosmelanem, mikrodermabrazją, czy też laserową depilacją. Kolejne kluczowe działanie to skierowanie ruchu internautów we właściwe miejsce. Jeśli osoba, która jest zainteresowana laserową depilacją znajdzie się na stronie mówiącej o tipsach żelowych najpewniej wyłączy stronę zapominając o Twoim gabinecie. Dlatego właśnie nasze reklamy prowadzą do właściwych miejsc Twojej witryny, dzięki temu zwiększamy szansę na osiągnięcie celu, jakim jest zainteresowanie potencjalnej klienteli Twoimi usługami.

„Dzięki wyświetlaniu w Google wyszukiwanych przez internautów haseł, sprowadzimy właściwych ludzi na tę część Twojej strony internetowej, która ich interesuje.”


Geograficzne ograniczenie działania kampanii reklamowej.

Ten punkt jest bardzo prosty. Nasze reklamy mogą obejmować różnorodny obszar geograficzny. Jeśli chcesz będą wyświetlały się tylko osobom w promieniu 1 km od gabinetu. Jeśli jednak zechcesz działać w szerszej skali możemy emitować je na całe miasto, województwo, czy też kraj.

„W zależności od Twoich potrzeb, nasze reklamy pojawia się tylko w pobliżu Twojego gabinetu lub na szerszą skalę. Wzrośnie szansa, że osoba, która odwiedziła Twoją stronę trafi do Twojego gabinetu.”

 

Czy Zdecydować się na promocje za pośrednictwem grouponów?

Często słyszymy to pytanie od naszych klientów. Promowanie Swoich usług za pośrednictwem tego rodzaju portali wiąże się ze znacznym obniżeniem marży. Obniżka może sięgać nawet kilkudziesięciu procent. Dodatkowo z tej resztki, która została musimy dzielić się jeszcze z emitentem reklam (czyli portalem zakupów grupowych). Jest to sytuacja, w której zdobycie nowego klienta kosztuje nas bardzo wiele, a jedynym pocieszeniem jest fakt, że poza nakładem pracy poniesiony przez nas koszt ogranicza się tylko do kosztów materiałowych. Wielokrotnie jednak marża w przypadku takich promocji jest tak niska, że bardzo często nie pokrywa nawet kosztów materiałów, nie mówiąc już o zarobku. Przy zakupach grupowych najmniej zadowoloną stroną jest zwykle klinika medycyny estetycznej/gabinet kosmetyczny. Klientka ma wykonaną usługę za bezcen, portal zakupów grupowych otrzymuje swoją część, a firma wykonująca całą pracę musi zadowolić się „możliwością” utrzymania klienta.
Naszym zdaniem znacznie lepszą metodą promocji jest reklama w Internecie. Tutaj koszt ponosimy na początku realizacji kampanii reklamowej, jednak nie musimy dzielić się marżą i dzięki temu godziwie zarobić.

„Zamiast tracić marżę na sprzedaży usług za pośrednictwem „grouponów”, zainwestuj kilka złotych w kampanię reklamową i zarabiaj pełną kwotę.”


Informuj potencjalnych klientów o promocyjnej ofercie

W naszej pracy spotykamy się ze świetnymi ofertami promocyjnymi naszych klientów. Często jednak zdarza się, że oferty te z braku odpowiedniego nagłośnienia docierają tylko do stałych klientów. Oferta promocyjna omija więc nowe osoby i zamiast pozyskać nam klientki, rozchodzi się po kościach. Nie krytykujemy idei tworzenia promocji dla stałych klientów. Chcielibyśmy jednak zauważyć, że promocje są dobrą metodą na znalezienie również nowej klientki, dlaczego więc ograniczać się tylko do stałych klientów? Warto poinformować szersze grono osób o promocji, dzięki temu do portfela naszych klientów mogą trafić nowe osoby. Reklama internetowa może wyświetlać się tylko przez z góry założony okres czasu i idealnie pasuje do reklamowania tymczasowych ofert promocyjnych.

„Twórz oferty promocyjne, aby znaleźć nowych klientów, których jakością Swoich usług przekonasz do korzystania z Twojej oferty.”

 

Reklama w Internecie jest tania.

To Ty decydujesz, jaki będzie koszt kampanii reklamowej. Dodatkowo wybierając do reklamowania najbardziej rentowne usługi jesteś w stanie oszczędzić. Możesz ustalić założenia kampanii reklamowej tak, by znaleźć nowych klientów tylko na konkretną usługę i nie marnować pieniędzy na reklamowanie pozostałych.

„Robiliśmy już kampanie reklamowe za kilkaset, jak i na kilkadziesiąt tysięcy złotych.”